לאחר תהליך זיקוק מסרים עם DROR ZOREA – Internal &marketing communications התחלנו בפיתוח שפה המאגדת את 2 המסרים העיקריים של המותג. האחד, וותק ויציבות – חברה המובילה בשוק הרכב הישראלי כבר למעלה מ-80 שנה, והשני- דיגיטליות וקדמה המאפיינים מהלכים של החברה.
לאחר תהליך זיקוק מסרים עם DROR ZOREA – Internal &marketing communications התחלנו בפיתוח שפה המאגדת את 2 המסרים העיקריים של המותג. האחד, וותק ויציבות – חברה המובילה בשוק הרכב הישראלי כבר למעלה מ-80 שנה, והשני- דיגיטליות וקדמה המאפיינים מהלכים של החברה.
DROR ZOREA – Internal &marketing communications